American-Imaging-Tresure-Hunter

گنج یاب تصویری امریکایی

دستگاه گنج یاب تصویری امریکایی

امروزه شاهد حضور و تاثیر بسیار زیاد کمپانی های امریکایی در زمینه طراحی و تولید دستگاههای گنج یاب و طلایاب هستیم و بسیاری از معتبرترین کمپانی های تولید فلزیاب بین المللی در این کشور قرار دارند و از کشورهایی به شمار می آید که در این عرصه صاحب سبک خاصی است ولی برعکس شایعات موجود این کشور فقط در زمینه دستگاه های Vlf و Gpr فعالیت گسترده ای دارد که همانطور که قبلا اشاره شده است دستگاه های با تکنولوژی VLF دارای عمق کمتر از یک متر می باشند و برای استفاده در کشور های اروپایی که تمدن چندانی ندارند کاربرد دارد.

دستگاه گنج یاب تصویری امریکایی :

دستگاههایی که تحت عنوان گنج یاب تصویری امریکایی به فروش میروند در اصل دستگاه هایی با تکنولوژی GPR که مختص زمین شناسی و مصارف ژئوفیزیک ساخته شده اند بوده و کاربردی در زمینه فلزیابی و گنج یابی و طلایابی ندارند. کشور امریکا تولیدات بسیار زیادی در زمینه فلزیاب دارد کبری Cobra 400 توسط امریکا و دستگاه COBRA WIRELESS GPR توسط شرکت رادار تیم ( Radarteam )کشور سوئد ساخته می شود و همانطور که قبلا اشاره کرده ایم این دستگاه ها به هیچ عنوان کاربردی برای فلزیابی و گنج یابی ندارند و فقط برای زمین شناسی و ژئوفیزیک طراحی و ساخته شده اند.

پس مراقب باشید که گنج یاب تصویری امریکایی وجود ندارد که در ایران بتواند کارایی لازم را داشته باشد. از این رو مراقب افراد کلاهبرداری باشید که دستگاه های بی کیفیتی که در داخل ایران ، دبی یا ترکیه ساخته می شوند را بعنوان دستگاه گنج یاب تصویری امریکایی با قیمت های بسیار بالا به فروش میرسانند.

فلزیاب های تولیدی شرکت IKPV :

برای دریافت جدیدترین قیمت گنج یاب با نمایندگی فلزیاب شیراز تماس گرفته و دستگاه خود را با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

برای دریافت قیمت جدید فلزیاب های ایرانی اینجا کلیک کنید و برای دریافت قیمت فلزیاب خارجی با واحد فروش به شماره 09120043750 تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *