metal-detector-exchange

معاوضه فلزیاب با ملک

معاوضه فلزیاب با ملک

قبل از معرفی طرح معاوضه فلزیاب با ملک لازم است تا توضیحاتی در مورد اصل معاوضه داده شود. معاوضه در لغت مبادله كردن و در اصطلاح به مبادلۀ كالا و خدمات گفته مي‌شود، در عهد باستان، هر تولید كننده، آن‌چه را كه زيادتر از احتياج خود داشت را با كالا يا خدمات، توليد كنندۀ ديگري كه كالا يا خدماتي غير از توليد اين داشت مبادله مي‌كرد، و بدين عمل معاوضه گفته مي‌شود، و دراصطلاح حقوقی معاوضه به مبادلۀ كالا به كالا گفته مي‌شود و بیع كه ويژۀ مبادله كالا با پول است در حقيقت تكامل یافته معاوضه مي‌باشد.

در فرهنگ دهخدا برای معاوضه تعریف زیر ارائه شده است :

معاوضه . [ م ُ وَ ض َ / م ُ وِ ض ِ ] (از ع ، اِمص )معاوضت . مبادله و عوض دادگی و عوض کردگی . (ناظم الاطباء). چیزی را با چیز دیگر عوض کردن . تاخت زدن . پابپاکردن . چیزی گرفتن و در برابر چیزی دیگر دادن . (از یادداشت به خط مرحوم دهخدا). و رجوع به معاوضة…

معاوضه فلزیاب با ملک

در پست های قبل در مورد فلزیاب و انواع آن صحبت کرده ایم. بسیاری از افراد اذعان میدارند که حاضرند در قبال خرید دستگاه فلزیاب به جای پول نقد، ملک ، آپارتمان ، زمین و …بدهند و برای خود دلایلی از جمله زمان بر بودن فروش و تبدیل زمین به پول نقد و … را دارند که معقولانه به نظر میرسد.

در همین راستا شرکت IKPV جهت همکاری و هماهنگی بیشتر با مشتریان خود در طرحی اقدام به تعویض فلزیاب با ملک و املاک میکند.

کاوشگران عزیز میتوانند املاک خود را پس از قیمت گذاری توسط کارشناسان مورد تایید به شرکت واگذار کرده و معادل آن مبلغ از شرکت اقدام به خرید انواع دستگاههای فلزیاب کنند( تمامی دستگاههای فلزیاب ایرانی و خارجی در این طرح موجود میباشند ).

معاوضه فلزیاب با ملک

معاوضه فلزیاب با ملک

در این طرح انواع زمین ، باغ ، باغچه ، خانه ، آپارتمان ، ویلا ، مغازه و … با دستگاه فلزیاب معاوضه میشود و تمامی فلزیاب های ارائه شده دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به همراه ضمانت نامه معتبر میباشند و در حضور مشتری تست و تحویل داده میشوند. در صورت درخواست مشتری آموزش کار با فلزیاب نیز به رایگان ارائه میشود.

مزایای خرید از شرکت فلزیاب IKPV

  • فلزیاب اورجینال و با کیفیت
  • قیمت پایین و رقابتی
  • تست فلزیاب در حضور مشتری
  • آموزش رایگان کار با دستگاه
  • تامین تمامی قطعات و لوازم جانبی فلزیاب
  • 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

آدرس فروشگاه فلزیاب IKPV : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – سرکوچه 21

تلفن تماس : 09120043750

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *