Japanese treasure detectors

فلزیاب ژاپنی وجود خارجی ندارد

فلزیاب ژاپنی وجود خارجی ندارد

درست است که ژاپن یکی از کشورهای برتر دنیا از لحاظ اقتصادی است اما هیچ گونه فعالیتی در زمینه ساخت فلزیاب و ردیاب ندارد و هیچ شرکت و کمپانی شناخته شده ای در این کشور به تولید فلزیاب و گنج یاب مشغول نیست.

فلزیاب ساخت ژاپن وجود خارجی نداشته و به تمامی فلزیاب هایی که تحت عنوان فلزیاب ژاپنی در بازار به فروش می روند فلزیاب های ساخت داخل بوده و بیشتر آن ها دست ساز هستند و فاقد هرگونه کارایی میباشند.

به هیچ وجه به این دستگاهها اعتماد نکنید و مطمئن باشید که چیزی جز شکست به دست نخواهید آورد. قبل از خرید یک دستگاه فلزیاب دقت داشته باشید که فلزیاب اورجینال و اصل را خریداری کنید. برای به دست آوردن اطلاعات میتوانید مقاله تشخیص فلزیاب اصلی از تقلبی را مطالعه فرمایید.

فلزیاب ژاپنی

فلزیاب ژاپنی

دلیل استقبال از فلزیاب های ساخت ژاپن

برخی از افراد در داخل کشور با سوء استفاده از اعتماد مردم به دستگاههای الکترونیکی ساخت ژاپن سعی بر این دارند تا فلزیاب های تقلبی خود را تحت عنوان فلزیاب ژاپنی به فروش برسانند.

این موضوع در مورد فلزیاب های آلمانی نیز صدق میکند با این تفاوت که ما کمپانی های تولید کننده فلزیاب آلمانی داریم اما هیچ شرکت ژاپنی شناخته شده ای فلزیاب تولید نمیکند. در پستی شرکت های تولید کننده فلزیاب را به شما دوستان معرفی کرده ایم تا شما عزیزان با این کمپانی ها آشنا شوید و بتوانید دستگاههای اورجینال را تشخیص بدهید.

خرید دستگاه فلزیاب اورجینال دارای مزیت هایی است که از آن جمله میتوان به کویل های اورجینال ، باتری های قوی و با کیفیت ، عمق کاوش زیاد ، بالانس ساده و مناسب ، تنظیمات آسان و دفترچه راهنما به زبان های مختلف ، نیاز کمتر به تعمیر و …اشاره کرد اما فلزیاب ژاپنی تقلبی هیچکدام از این ویژگی ها را ندارد.

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09120043750

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *