Infrared-Thermometer

فلزیاب لیزری چیست | فروش فلزیاب لیزری

فلزیاب لیزری چیست | فروش فلزیاب لیزری

اکثر افراد در ایران بر این باور هستند که کیفیت ساخت اجناس خارجی از اجناس ساخت ایران بهتر است. اما این موضوع تا کجا میتواند صادق باشد؟ آیا در همه زمینه ها درست است؟ قطعا میتوان گفت که چنین نیست.اجناس تولیدی ایران در بسیاری از زمینه ها سرآمد بازارهای جهانی بوده و از کیفیت بسیار خوبی در مقایسه با رقبای خارجی برخوردار هستند.

بازار فلزیاب به سبب فقدان مرجعی قابل اعتماد دارای اشفتگی بسیار است و افراد سود جو اقدام به تولید دستگاههای بیکیفیت و مونتاژ شده از قطعات چینی فاقد کارایی و فروش آنها تحت عنوان فلزیاب خارجی میکنند. این عامل سبب سلب اعتماد خریداران از تولیدکنندگان داخلی شده و به دنبال فلزیاب های دروغین مانند فلزیاب ماهواره ای ، فلزیاب حرارتی ، فلزیاب سونی ، فلزیاب لیزری ، فلزیاب ناسا و … هستند در صورتی که چنین فلزیاب هایی وجود خارجی نداشته و کلاهبرداری میباشند.

فلزیاب لیزری نیز یکی دیگر از کلاهبرداری هایی است که به تازگی در وبسایت های فارسی رایج شده است و افراد سودجو با استفاده از نا آگاهی مردم در این زمینه اقدام به کلاهبرداری کرده و یک دماسنج لیزری را که هیچ کاربردی در فلزیابی و گنج یابی ندارد تحت عنوان طلایاب لیزری به فروش میرسانند.

این دستگاه صرفا یک دماسنج دیجیتال لیزری است و از آن برای اندازه گیری دمای یک محیط استفاده میشود و برای فروش آن نیز از جملاتی مانندفلزات قیمتی در طول شب گرم‌تر هستند و از محیط خود گرم‌تر می‌مانند (به وسیله امواج مادون قرمز خورشید گرم می‌شوند و به خاطر ساختار الکترونیکی خود گرما را نگه می‌دارند) وقتی که هدف زیر زمین باشد، به دلیل افزایش گرمای هوا، این تغییر دما را می‌توان از طریق جستجوگر لیزری نشان داد ” استفاده میکنند.

تصویر برخی از نمونه های دماسنج لیزری که تحت عنوان گنج یاب لیزری به فروش میرود :

فلزیاب لیزری

فلزیاب لیزری

 

مشاهده برخی از محصولات ما :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، یون یاب ، سنسور GPR و انواع شاقول با کارشناسان ما در تماس باشید

جهت مشاوره در مورد فلزیاب لیزری با نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره 09120043750 تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *