foreign-metal-detector

فلزیاب خارجی | فروش فلزیاب خارجی

فلزیاب خارجی | فروش انواع دستگاه خارجی

شرکت IKPV با بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید، فروش، تعمیر و اجاره انواع فلزیاب و گنج یاب به عنوان بزرگترین تولید کننده فلزیاب در ایران بوده و تمامی مراحل طراحی و ساخت محصولات فلزیاب ما درون کشور انجام شده است. در اکثر موارد عملکرد و دقت بسیار بهتری از دستگاههای مشابه خارجی دارند و دلیل آن طراحی گنج یاب و فلزیاب های تولیدی IKPV بر اساس شرایط اقلیمی ایران با دیگر کشور های جهان و همچنین کاربرد متفاوت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشور های باستانی نسبت کشور های اروپایی است.

فلزیاب خارجی

فلزیاب خارجی

فروش فلزیاب خارجی در ایران :

شرکت IKPV بزرگترین فروشنده محصولات برند های معروف دستگاه خارجی مانند فلزیاب فیشر ، فلزیاب او کا ام ، فلزیاب گرت ، فلزیاب ماین لب ، فلزیاب وایتس ، فلزیاب لورنز ، فلزیاب اکس پی ، فلزیاب مگا لوکیتورز ، فلزیاب نوکتا ، فلزیاب ماکرو ، فلزیاب کوئست ، فلزیاب دلتا پالس ، فلزیاب کبرا و … در ایران بوده و تمامی محصولات به صورت کاملا اورجینال و با ضمانت به مشتریان عرضه میشود.

تنوع فلزیاب های عرضه شده در فروشگاه فلزیاب IKPV بسیار زیاد است و کاوشگر بنا به مورد استفاده و عمق کاوش مورد نیاز میتواند محصول خود را از بین انواع برند های جهانی انتخاب و محصول خود را در هر جای ایران در کمتر از 24 ساعت تحویل بگیرد. توجه داشته باشید که با توجه به عرضه گسترده فلزیاب تقلبی و فاقد کیفیت  به جای گنج یاب خارجی حتما از مراکز فروش معتبر خرید کنید.

مشاهده برخی از محصولات ما :

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، یون یاب ، سنسور GPR و انواع شاقول با کارشناسان ما در تماس باشید

جهت خرید گنج یاب خارجی و فلزیاب ارزان و مشاوره رایگان فلزیاب فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *