Imaging-metal-detectors

فلزیاب تصویری ارزان قیمت در نمایندگی فلزیاب تهران

فلزیاب تصویری ارزان قیمت در نمایندگی فلزیاب تهران

فلزیاب تصویری به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود 60 درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد . فلزیاب های تصویری داده ها را جمع اوری و سپس با جزئیات به کاربر نمایش میدهند.این دستگاهها تصاویر سه بعدی ساخته و به کاربر کمک میکنند تا اهداف را دقیقتر و واضح تر ببینند. همه این کارها باعث میشود تا اپراتور بتواند تصمیم بهتری بگیرد که آیا به عمق کاوش بیشتری نیاز دارد یا خیر و از کاوش های بیهوده جلوگیری میکند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه میشود.

فلزیاب تصویری ارزان قیمت

فلزیاب تصویری ارزان قیمت

فلزیاب تصویری ارزان شرکت IKPV :

با بیش از دو دهه سابقه شرکت IKPV در فروش، تعمیر و اجاره انواع فلزیاب و گنج یاب ، بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در ایران است و تمامی مراحل طراحی و ساخت محصولات فلزیاب ما درون کشور انجام شده است. در اکثر موارد عملکرد و دقت بسیار بهتری از دستگاههای مشابه خارجی دارند و دلیل آن طراحی گنج یاب و فلزیاب های تولیدی IKPV بر اساس شرایط اقلیمی ایران با دیگر کشور های جهان و همچنین کاربرد متفاوت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشور های باستانی نسبت کشور های اروپایی است. فلزیاب های تصویری ساخت شرکت IKPV با بهره بردن از به روز ترین تکنولوژی های روز بهره میبرد و دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

برخی از فلزیاب های تصویری شرکت IKPV :

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، یون یاب ، سنسور GPR و انواع شاقول با کارشناسان ما در تماس باشید

جهت مشاوره در مورد انواع گنج یاب با نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *