فروش دستگاه گنج یاب

فروش دستگاه گنج یاب

فروش دستگاه گنج یاب

با سلام خدمت کاوشگران و همراهان همیشگی، در این مقاله قصد داریم درباره فروش دستگاه گنج یاب صحبت کنیم. این دستگاه ابزاری است که می تواند اشیاء فلزی دفن شده در زیر زمین را بر اساس نوع فلز کشف کند و قدرت تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش قابلیتی است. این دستگاه را از سایر فلزیاب ها جدا کرده است.

دفینه یاب یکی از پر استفاده ترین دستگاه های موجود در عرصه فلزیابی می باشد که معمولا کاوشگران از ان ها برای کشف گنج و دفینه استفاده می کنند. دفینه یاب ها دارای مدل های مختلفی می باشند. و هر یک از آن ها دارای ویزگی های خاص خود هستند. که برای اهداف مشخصی طراحی و تولید شده اند. در بحث خرید گنج یاب ها فاکتور های زیادی را باید مد نظر قرار داد تا بتوان دستگاهی مناسب و ایده ال برای خود خریداری نمود.

فروش دستگاه گنج یاب

فروش دستگاه گنج یاب

نکات مهم برای خرید دستگاه گنج یاب :

باید توجه کنید که انتخاب دستگاه مناسب می تواند در موفقیت شما بسیار تاثیر گذار باشد. دستگاه های زیادی در بازار وجود دارند اما سوال مهم این است که کدام یک دستگاه مناسب کار من می باشد؟ به صورت کلی قبل از خرید دستگاه فلزیاب به نکات زیر توجه کنید.

  • با توجه به محیط و شرایط کاوش خود اقدام به خرید دستگاه بکنید.
  • حتما دستگاه خود را از شرکت های معتبر خریداری کنید و به هیچ وجه از شخص خرید نکنید.
  • برای کاوش در زمین های معدنی جهت کشف دفینه حتما از فلزیاب پالسی استفاده کنید.
  • قبل از خرید هر نوع دستگاهی ان را در شرایط مطمئن تست کنید.
  • دستگاهی که خریداری می کنید حتما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

انواع فلزیاب

دستگاه های فلزیاب با دو سیستم وی ال اف و دستگاه پالسی کار می کنند. دستگاه های وی ال اف می توانند تا عمق دو متر کاوش کنند. این دستگاه ها انتخاب مناسبی برای دفینه یابی نیستند. چون ما به عمق بیشتری نیاز داریم. بنابراین ما باید از دستگاه های فلزیاب پالسی برای دفینه یابی بهره ببریم. 

این دستگاه ها می توانند به صورت فلزیاب مکمل و یا تک کاره نقطه زن کار کنند. دستگاه های مکمل شامل یک سیستم نقطه زن و سیستم های کمکی مانند فلزیاب آنتن راداری اسکنر مگنومتر و یا یون یاب می باشند.

نتیجه گیری

در نهایت باید گفت همانطور که تولید دستگاه طلایاب یک کار تخصصی است. فروش دستگاه گنج یاب هم کار تخصصی می باشد و ما باید از کمپانی های معتبر توقع دستگاه با کیفیت را داشته باشیم. برای مشاوره رایگان می توانید به نمایندگی های آی کا پی وی رجوع کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 09120043750

آدرس دفتر مرکزی : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – نبش کوچه 21

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *