Metal-Detector-Selling-In-Iran

فروش دستگاه فلزیاب در سراسر ایران

فروش دستگاه فلزیاب در سراسر ایران

فروش فلزیاب در ایران به دلیل غیر قانونی بودن استفاده از این دستگاهها بدون مجوز سازمان میراث فرهنگی، دارای پیچیدگی ها و معضلات خاص خود است. از طرفی استقبال زیاد از این دستگاهها زمینه را برای حضور دستگاههای فلزیاب تقلبی در بازار فراهم کرده است.

شاید سوالی که برای هر کاوشگری پیش بیاید این است که ” از کجا فلزیاب بخریم ؟ “. پاسخ به این سوال بسیار ساده است: از شرکت های معتبر و دارای مجوز فروش فلزیاب در ایران. باید فلزیاب را از محل هایی خریداری کنیم که مجوز های لازم را داشته باشند و محصولات آنها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد و از خرید فلزیاب دست ساز جدا خود داری کنید.

فروش دستگاه گنج یاب

فروش دستگاه فلزیاب

از کدام شهرهای ایران میتوانیم فلزیاب بخریم

فروش فلزیاب در ایران در تمامی مراکز استان ها انجام میشود و در تمامی شهرهای ایران نیز میتوانید با یک تماس با کارشناسان فروش ما ، خرید خود را انجام دهید و دستگاه خود را در کمتر از 24 ساعت تحویل بگیرید. تمامی دستگاههای تولید ما دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.

در ادامه میتوانید لیست قیمت فلزیاب های تولیدی ما را مشاهده کنید. تمامی دستگاهها از سیستم پالسی و مگنومتر استفاده میکنند که دارای بیشترین دقت و سازگاری در خاک ایران است.

دیگر خدمات قابل ارائه غیر از فروش دستگاه گنج یاب

در شرکت IKPV علاوه بر فروش فلزیاب خدمات دیگری نیز قابل ارائه است. خدماتی از قبیل فروش انواع کویل فلزیاب ، انواع فلزیاب خارجی اصل ، اجاره دستگاه فلزیاب ، آموزش کار با فلزیاب ، فروش گنج یاب قسطی و … نیز به خریداران محترم ارائه میشود. توجه داشته باشید که کلیه خدمات فنی مانند ارتقاء فلزیاب و تعمیر فلزیاب نیز در بخش فنی شرکت انجام میشود.

آدرس محل فروش دستگاه فلزیاب

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه 21

شماره تلفن های تماس : 09120043750 – 09120814042

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *