METAL DETECTOR HISTORY

تاریخچه فلزیاب ها

تاریخچه فلزیاب ها

تاریخچه فلزیاب ها

فلزیاب ها  که امروزه از آن استفاده می کنید دارای تاریخ شگفت آوری طولانی است. در حقیقت، تاریخ فلزیاب ها بسیار جالب است و حتی شامل یک رییس جمهور سابق امریکا است!

در میانه صده  1800، بعد از اختراع برق، بسیاری از دانشمندان، محققان و معدنچیان طلا شروع به آزمایش این ایده کردند که می توان ماشینی را ساخت که بتواند فلز زیرزمین را به پیدا کند. یک دستگاه مانند این ,  فوق العاده مفید خواهد بود برای بسیاری از کاوشگران که هنوز دنبال طلا بعد از دوره “طلا راش” هستند، و در نتیجه، می تواند اولین فرد را قادر به شناسایی فلز بسیار، بسیار گران قیمت کند است.

تاریخچه فلزیاب ها

تاریخچه فلزیاب ها

با این حال، اولین فلزیاب که ساخته شده است ، هیچ ارتباطی با جستجوی طلا ندارد. در عوض، از آن برای نجات جان جیمز گارفیلد رئیس جمهور استفاده شد. او در واشنگتن دی سی در تاریخ 2 ژوئیه 1881، در ایستگاه راه آهن بالتیمور و Potomac توسط چارلز جی Guitau مورد اثابت گلوله قرار گرفت.اما خوشبختانه زخم او را نکشت.در آن روز رئیس جمهور رنج میبرد و پزشکان نمی توانستند گلوله را پیدا نمایند.

تاریخچه فلزیاب ها

تاریخچه فلزیاب ها

یکی از بازدیدکنندگانش در آن زمان، الکساندر گراهام بل بود که به روشی خاص برای پیدا کردن این گلوله، یک فلزیاب ساخته بود، اما متأسفانه تلاشهایش ناموفق بود. به نظر می رسد قسمت های فلزی در تخت خواب رئیس جمهور باعث اشتیاه در  تشخیص در دستگاه فلزیاب شده بود. رئیس جمهور گارفیلد در نهایت در 19 سپتامبر 1881 در نهایت فوت کرد.

 

بهبود طراحی اصلی فلزیاب

اگر چه اولین آشکارساز فلزی به نجات رئیس جمهور ایالات متحده کمک نکرد، الکساندر گراهام بل یک فلزیاب  قابل قبول ساخته بود. فلزیاب او به عنوان نمونه اولیه بود که در آن زمان  از دیگر فلزیاب ها جلو بود . در ابتدا، این فلزیاب ها واقعا بزرگ، پیچیده بودند، و در لوله های خلاء اجرا شد. اما آنها مفید بودند و در نتیجه به محبوبیت خود ادامه دادند. مهمترین کابرد  فلزیاب ها اولیه برای یافتن و پاکسازی مین های زمینی و بمب های منفجر نشده در سراسر اروپا پس از جنگ جهانی دوم و جنگ جهانی دوم استفاده شد.

تاریخچه فلزیاب ها

تاریخچه فلزیاب ها

در همان زمان، گرهارد فیشر، بنیانگذار  فلزیاب های  فیشر ، در کار یک پدیده  کشف کرد. پرتوهای رادیویی که از آن استفاده کرد،یک انقلاب بود. همانطور که او در تلاش برای ایجاد زواید در سیستم خود بود، او استدلال کرد که این نوع تکنولوژی در مقیاس کوچک ممکن است به عنوان یک فلزیاب مفید باشد. در سال 1925، فیشر حق ثبت اختراع را در اولین دستگاه فلزیاب قابل حمل  را گرفت و اولین دستگاه فیشر خود را به عموم مردم در سال 1931 فروخت.

 

 

Line

برخی از کمپانی های فلزیاب امروزی:

 

Line

اگر قصد خرید فلزیاب را دارید هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید مشاورین ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

تلفن تماس : 099175799030

مشاهده برخی از محصولات ما :

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *