آموزش دستگاه گنج یاب

آموزش دستگاه گنج یاب

آموزش دستگاه گنج یاب

با سلام خدمت کاوشگران و همراهان عزیز ، امروز قصد داریم در مورد یکی از مهمترین مسائل فلزیابی ، یعنی آموزش فلزیاب صحبت کنیم.

یکی از مواردی که می تواند از شما یک اپراتور حرفه ای بسازد ، گذراندن یک دوره آموزش حرفه ای می باشد. خیلی از کاوشگران به یک آموزش ساده بسنده می کنند و این تفکر را دارند که با خرید دستگاه گنج یاب دیگر موفقیت آن ها تضمینی می باشد.

برای اینکه بتوانید در هدف خود موفق شوید باید علاوه بر اینکه اپراتور خوبی باشید ، باید تجربه کافی در آن زمینه نیز بدست بیاورید. آموزش های فلزیابی شامل آموزش نحوه کار با خود دستگاه و نحوه کار با نرم افزار ویژوآلایزر می باشد.

آموزش دستگاه گنج یاب

آموزش دستگاه گنج یاب

آموزش دستگاه گنج یاب :

یکی از بهترین راه هایی که می توانید به صورت رایگان آموزش ببینید ، در هنگام خرید دستگاه می باشد که فروشنده موظف می باشد به شما آموزش دهد. تمامی شرکت های معتبر که در زمینه تولید و فروش فلزیاب فعالیت می کنند ، به مشتریانی که اقدام به خرید گنج یاب می کنند آموزش رایگان ارائه می دهند.

البته شاید شرایط و سیاست کاری هر شرکتی متفاوت باشد. شرکت آی کا پی وی به عنوان برترین تولید کننده دستگاه های فلزیاب و معدن یاب در کشور دارای کارشناسان و اپراتورهای حرفه ای می باشد که آماده ارائه خدمات در زمینه آموزش کار با نرم افزار ویژوالایزر و انواع سیستم های فلزیابی هستند.

البته این شرکت برای تمامی محصولات خود گارنتی معتبر و آموزش رایگان به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور ارائه می کند.

برای آموزش دستگاه فلزیاب به کجا مراجعه کنیم.

شرکت آی کا پی وی معمولا به دو صورت حضوری و غیر حضوری ، توسط کارشناسان با تجربه خود اقدام به آموزش به مشتریان خود می نماید.

 آموزش فلزیاب به مشتریان محترم بعد از اتمام تست دستگاه و تسویه توسط مشتری انجام می شود. آموزش های غیر حضوری نیز بعد از پرداخت کامل هزینه دستگاه ، به صورت ویدیو برای کاوشگران ارسال می شود.

برای اطلاع از شرایط و هماهنگی بیشتر می توانید با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *