Metal detectors buying guide

راهنمای خرید فلزیاب

راهنمای خرید فلزیاب | چگونه فلزیاب بخریم | آدرس خرید فلزیاب | انتخاب بهترین فلزیاب

آدرس فروشگاه فلزیاب شیراز : پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه 21 شهید دینکانی

شماره تماس : 09120043750

 

راهنمای خرید فلزیاب

راهنمای خرید فلزیاب

همه ما وقتی به دنبال خرید کالایی خاص با مشخصات و ویژگی های خاص هستیم قبل از خرید یک سری تحقیقات را برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و اطمینان از داشتن  کارایی لازم انجام میدهیم. این تحقیقات شامل به دست آوردن اطلاعات مختلف در مورد ویژگی های تخصصی دستگاه گنج یاب ، قیمت آن ، فروشندگان مختلف و خدماتی که هریک ارائه میدهند میشود.

راهنمای خرید فلزیاب حرفه ای :

در پست های قبل در مورد تاریخچه فلزیاب ها ، مقایسه فلزیاب ایرانی و خارجی و نحوه ساخت طلایاب حرفه ای مطالبی را برای شما عزیزان و علاقه مندان به این عرصه به اشتراک گذاشتیم که پیشنهاد میشود قبل از خرید یک دستگاه فلزیاب حتما آنها را مطالعه کنید تا با شرایط و فضای این عرصه بیشتر آشنا شوید. در ابتدا باید متذکر شویم که خرید فلزیاب در کشوری مانند ایران به دلیل محدودیت های قانونی موجود ، تحریم های بین المللی و … بسیار دشوار بوده و به دلیل نبود مرجعی واحد بسیاری از دلالان و شیادان نیز اقدام به فروش دستگاههای تقلبی و بی کیفیت میکنند.

شرکت معتبر خرید فلزیاب :

حتما توجه داشته باشید که قبل از خرید اطلاعات خود را در مورد کالای مورد نظر تکمیل کنید و حتما حتما خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید و به هیچ عنوان به اشخاص اعتماد نکنید. تکنولوژی ساخت فلزیاب به قدر کافی سخت و انحصاری است که بسیاری از کمپانی های سراسر دنیا سالانه برای به دست آوردن یک جایگاه مورد قبول با یکدیگر در رقابت هستند. اشخاص کلاهبردار با توجه به نقشه ها و مدار های فلزیاب موجود در اینترنت اقدام به ساخت فلزیاب هایی میکنند که عملا کاربردی نداشته و در حد 20 تا 40 سانتی متر را کاوش میکنند.

نقشه ساخت مدار فلزیاب :

نقشه های ساخت فلزیاب که در اینترنت منتشر می شوند اغلب چیزی بیش از نقشه های یک مادربرد ساده یا کارت آنالوگ نیستند. نقشه‌های منتشر شده همیشه از ابزارهای قدیمی و غیر کارآمد استفاده میکنند. باید توجه داشته باشید که شناسایی فلز ، قابلیت تفکیک فلز، سازگاری با زمین و… برای فلزیاب ها بسیار مهم است. تمامی کمپانی های تولید کننده گنج یاب در جهان دستگاههای خود را با منبعی بسته و نرم افزاری رمزگذاری شده ارائه میدهند تا بتوانند نرم افزار خود را از کپی کاران و شیادان محافظت کنند . کارت آنالوگ یا دیجیتالی بدون نرم افزار قوی کار نمی کند و عملا کارایی ندارد.

بر همگان آشکار است که یک نرم افزار قوی می تواند تنها توسط یک تیم حرفه ای که سال ها در آزمایش های علمی و فرایندهای مربوط به تحقیق و توسعه کار می کنند تولید شود و کار یک فرد و شخص نیست!! تولید یک فلزیاب حرفه ای و خوب  نیاز به تخصص دارد و فراتر از توانایی چند نفر محدود است. فلزیاب های تولیدی این اشخاص فقط برای سرگرمی یا کار در آزمایشها خوب هستند و فقط در مجاورت نزدیک فلز بوق میزنند و آنها در زمین واقعی کار نمیکنند. ساخت دستگاهی که در زمین واقعی بتواند کار کند نیازمند ویژگیهای مختلفی از جمله داده‌های میدانی و بازخورد کاربران سراسر دنیا ، اجزای الکترونیکی پیشرفته، مهندسی الکترونیک ، تجهیزات مکانیکی و یک تیم متخصص است.

تعدادی گنج یاب حرفه ای ساخت IKPV :

  • RICHEL M-80
  • TACHAR T1
  • RICHEL-M-160
  • Ajm Imaging 
  • ANTARES 
  • Derak 116
  • MINI GPR
  •  Pv Imaging
  • LEOPARD 16000
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *